dinsdag 2 september 2014

Kiekeboe, hier de foto's van de eerste schooldag.
Het was een blij weerzien na twee lange maanden vakantie.
En Zeppe, Zikki en onze Vippie waren er ook om ons te verwelkomen.
Hoe leuk.
Iedereen genoot van het bezoek.
Enkele sfeerbeelden
























Na een uitgebreide verwelkoming, begaven we naar onze klas.
Ik was benieuwd naar de reacties van groot en klein.
Oef...iedereen vindt het geslaagd, gezellig, mooi.






Onze eerste praatronde.
Ik noteerde alles in ons nieuw rondeboek.
Jullie kunnen altijd lezen wat er verteld werd.




 




En daar zijn ze terug...onze dikke vrienden!!!



 
Ayla vertelde dat ze naar de kapper is geweest.
'Het deed wel pijn hoor!'
Ze toonde wat er afgeknipt werd.
'Zo veel????'
'Ruik eens aan mijn haar.'
Ayla is mooi met haar kortere haren.


 
Na een lange vertelronde, werden de mappen en werkboeken uitgedeeld.
Iedereen koos een plaatsje uit.
Spannend hé???
 


Er was zelfs tijd om te tekenen, te knutselen en te spelen.



De zonnetjes die juf Conny maakte voor ons, werden opgehangen.
De kinderen kozen een plaatsje.
Waar kunnen ze beter hangen dan in de ronde?

En nu even poseren...
MACKENZIE

ZOË

BUCHI

CHEYENNE

AYLA

FLOOR

FARIDA

LIEZE

ANTE

MIRTYN

ELIE

LEVI

LUKAS

LUNA

THIBAULT

THANO

VEERLE
 
Mirtyn schreef een gedichtje voor mij die hij zo mooi vindt.
Hij las het voor in de ronde.
Heel mooi!!!!!


En Elie ging thuis weer aan de slag met zijn lego. Hij maakte een leeuw en een krokodil.

Vandaag gingen we het bos verkennen.
'Staan er netels?', vroeg Thano?
Ik kon hem geruststellen.
'Ik ga toch mijn weg terugvinden?', vroeg Farida.
Ook haar kon ik geruststellen.
We speelden een zoekspelletje.
Er werden drie balletjes verstopt in het bos en die moesten gezocht worden.
Heel leuk.
Sommigen zijn zo eerlijk en gaan onmiddellijk de plaats tonen waar ze het verstopt hebben.
;-)



















Ziezo...wat nieuws uit de zonneklas.
Tot de volgende keer.
Daaag!!!


 

 
 


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten