maandag 12 oktober 2015

koud weer op komst?

Zou er koud weer op komst zijn?
Veel zonnetjes gingen shoppen.
Er werden laarsjes gekocht, nieuwe jassen en truien.
:-)
En trots dat ze zijn.




 
Hanke ging ook naar de winkel, maar kreeg verf en schildersdoek.
Ze maakte dit mooie werkje en het mag in de klas prijken.
Mooi!!!

 
Emmeline maakte een boswandeling.
Ze vond er deze mooie paddestoelen.
'Amai, een rode met witte stippen!!!'


Op het einde van de dag speelden we een spelletje: een web maken.
We maken een verhaaltje. IK GA NAAR HET BOS!
Telkens iemand de wollenbol kan vangen, mag die een stukje verder verzinnen.


Het verhaal dat verzonnen wordt.
'ik ga naar het bos en zoek er takken en bladeren. Ook steentjes. Ik wil een boomhut maken.
Maar er komt een hond aan. Ik klim vlug in de boom want ik ben wat bang voor die grote hond. Ik pluk mos van de takken en gooi die naar de hond. Die loopt weg. Als ik naar beneden wil, hoor ik ineens weer geluiden. Oef het is een konijntje. Ik klauter uit de boom en besluit dan maar een kamp te bouwen met de takken. Pft, alleen is dat niet leuk. Ik ga naar de speeltuin en leer daar een jongen kennen. Hij wil wel mee met mij naar het bos om een kamp te bouwen. Dan gaat het ook wat sneller gaan'

klikklik: koud weer op komst,


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten